Recenzie de carte de poker: 'Advanced Pot-Limit Omaha, Volume I' de Jeff Hwang

Omaha dating recenzii

Conținutul

Într-adevăr, după cum spune însuşi Hwang, nu demult o carte despre pot-limit Omaha era considerată de mulţi publicişti una dintre cele multe.

omaha dating recenzii femei frumoase din București care cauta barbati din Cluj- Napoca

Hwang spune că în acea vreme, Pot-Limit Omaha Poker: The Big Play Strategy a apărut pentru prima dată în decembrie omaha dating recenzii, "nimeni — nici măcar cel mai mare publicist de cărţi de poker din domeniu — nu s-a gândit că ar exista o posibilă piaţă pentru cărţile de PLO. Noua carte a lui Hwang îl consacră pe autorul său a autoritate în ceea ce priveşte strategia şi teoria la PLO, construindu-se în mod semnificativ pe sfaturile oferite de cartea sa de mai devreme, în timp ce oferă numeroase ponturi şi strategii pentru a avea succes la jocul pe care mulţi observatori îl consideră "jocul viitorului.

Cea mai mare parte a abordării lui Hwang cu privire la PLO, era omaha dating recenzii exploreze "falsitatea de care trebuie să dai dovadă într-o situaţie în care banii merg în pot.

Nu este necesar să citeşti cartea lui Hwang de mai devreme pentru a face a faţă la Advanced Pot-Limit Omaha, deşi dacă ai ceva experienţă la PLO, precum şi cunoştinţele fundamentale şi aspectele tehnice ale jocului pe care le oferă prima carte, acestea sunt cu siguranţă folositoare. Decât să repete prezentarea de mai devreme a "strategiei big play," Hwang îi oferă cititorului o abordare simplă şi astfel fără prea multe mişcări ceremonioase trece direct la discuţia despre jocuri "avansate" pe care o arată titlul cărţii sale noi.

1. ‎Poker Live Omaha & Texas în App Store
  2. Kia; Hyundai, etc.
  3. Găsiți prețuri bune la Hertz Car Hire în Omaha | % mașini sigure. Rezervați aici!
  4. Cum să- i spui că te întâlnești cu altcineva
  5. Recenzie de carte de poker: 'Advanced Pot-Limit Omaha, Volume I' de Jeff Hwang | PokerNews
  6. Dolce - Recenzii - Omaha, Nebraska - Meniu, preţuri, recenzii ale restaurantului | Facebook
  7. Тогда сядьте.
  8. «Черный ход» представлял собой несколько строк хитроумной программы, которые вставил в алгоритм коммандер Стратмор.

Această carte este într-un fel intimidantă cu o lungime de peste de pagini care pot pune pe fugă cititorii de ocazie — veşti bune pentru studenţii mai serioşi de PLO care beneficiază foarte mult despre sfaturile lui Hwang, care se distanţează de mulţi jucători de hold'em care se aruncă în jocurile de PLO cu mai multe cunoştinţe. În ciuda mărimii — şi uneori a unor concepte complicate care se discută — cartea nu necăjeşte cititorii în special datorită stilului comunicativ al lui Hwang precum şi datorită organizării inteligente, sensibile a cărţii.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere? Traduceți descrierea înapoi în engleză Statele Unite ale Americii Traduceți Omaha Events is a complete and up to date travel guide. Easily navigate to your destination with the help of Google Maps integration. Start planning your trip to Omaha now by saving your favorite locations.

Omaha dating recenzii un bun profesor, Hwang face o treabă foarte bună explicând materialul dificil, termenii ambigui, uneori demonstrând atât cu candoare când îşi poartă cititorul prin mai multe concepte şi exemple de mâini.

De asemenea, organizarea logică a cărţii te ajută să devii din ce în ce mai înverşunat, şi de fapt, după cum o spune şi însuşi Hwang, ordinea secţiunilor nu este în niciun caz arbitrară ci organizată conştient în aşa fel încât să ajute cititorul să acumuleze cât mai mult de la fiecare discuţie.

omaha dating recenzii este maksim dating jlo

Cartea începe cu o privire stufoasă a unui anume joc particular, tehnici de plutire, acea tehnică de bluffing folosită deseori în no-limit hold'em unde cineva plăteşte cu o mână mai uşoară la o rundă în ideea de a încerca să ia potul la o rundă de mai târziu. Deşi acest pas poate părea un punct de început arbitrar la prima vedere, plutirea este de fapt o modalitate excelentă pentru Hwang pentru a dezvolta acea abordare a "strategiei de big play" din prima sa carte, imediat introducând cititorul într-un joc care merge mai departe de valorile mâinilor şi de pot odds.

Scrieți recenzie

De aici, Hwang pune în prim-plan secţiuni care acoperă cele mai importante concepte care sunt necesare pentru sfaturile de strategie care urmează.

Alte concepte precum mecanismele deep stack, avantajul poziţional, cartea "pivot", value betting şi bluffing au parte de atenţie, toate pregătind decorul pentru prezentarea lui Hwang cu privire la strategia "small ball", accidental datând doi tipi sa despre three-betting înainte de flop şi sfaturile sale cu privire la jocul short-handed.

omaha dating recenzii acasă singur datând

Sunt foarte multe lucruri aici care ar trebui să atragă atenţia asupra jucătorilor de no-limit hold'em care în mod greşit au anumite percepţii despre jocurile lor pe care le transferă la PLO. Doar pentru a da un exemplu, Hwang explică modul în care ideea de "iniţiativă pre-flop" — crucială la NLHE — este trecută cu vederea la PLO, iar de fapt arată atât prin explicaţie cât şi prin exemple cu mâini, modul în care a plusa înainte omaha dating recenzii flop la PLO nu numai că deseori nu creează deseori fold equity, dar dinde să convingă jucătorii să îi răspundă celui care a plusat după flop.

Acest lucru nu înseamnă că Hwang descurajează preflop raising la PLO, dar în schimb face un efort de a clarifica pentru cititorii să motivele pentru care cineva trebuie să facă acele raise-uri, în ideea de a forţa oamenii să facă continuation bets post-flop ca la NLHE nu neapărat să fie o prioritate ca cineva să facă raise înainte de flop.

Cele mai multe secţiuni ale cărţii includ multe exemple de mâini, cel mai extensiv fiind " Hand Walkthroughs" care merge mai departe şi discută despre jocul short-handed.

omaha dating recenzii femei divortate din Reșița care cauta barbati din Iași

Cartea se încheie cu o consideraţie adâncă despre cerinţele bankroll-ului la PLO, păreri despre "subiecte la întâmplare" cum ar fi selectarea jocurilor sau a poziţiilor, şi unele lucruri concludente despre evoluţia PLO şi viitorul său probabil. Se pare că acest joc este o categorie de literatură de poker care se dezvoltă rapid, iar cartea lui Hwang pare destinată pentru a fi considerată o contribuţie importantă pentru strategia şi teoria de PLO.